lördag 9 juni 2012

PREMIÄR!

VI HAR STARTAT BLOGG!
Som vi har pratat om detta. Säkert hela våren. Nu är den äntligen här: Bullstugan. Din bästa vän och trognaste kamrat i bloggosfären. Fast, kanske ska vi inte lova för mycket. Kanske ska vi börja med att sätta en låg ribba, så du istället blir maximalt överraskad när vi väl fått eld i baken och lyckas skriva lysande, intelligenta och intressanta inlägg med regelbunden uppdatering. Den som lever får se.

Jag tänker inte ge er någon närmare presentation av oss. Det får komma med tiden. Dessutom misstänker jag att du som läser säkerligen redan känner oss som handen i handsken, eller åtminstone har koll på basala fakta så som ålder, kön, sysselsättning, civilstatus och blabla. Om du fortsätter läsa kanske du snart får reda på våra favoritpålägg på frukostmackan och vilket ämne vi hatade mest i grundskolan. Allergier däremot blir det inte tal om för vi är nämligen inte allergiska mot nånting, varken jag eller min lillasyster. Förutom möjligtvis vissa typer med jobbiga åsikter, men de kan vi prata om en annan dag.

Sen så vill jag tacka fotbolls-EM som är orsaken till att denna blogg kom till just ikväll. Alltså, jag har verkligen ingenting emot fotboll, jag kan till och med tycka att det är lite kul att titta på fotbollsmatcher, ibland. Ni vet, när man går in för det. Ordentligt. Men just ikväll, mja, bara känner inte för det. Kände för att starta blogg istället. Och liksom bara lyssna lite på fotbolls-EM som skriker och hurrar sådär lagom i bakgrunden från min killes dator.

Och med det säger jag god natt (som den hårt arbetande syster jag är ska jag nämligen upp i ottan i morgon, söndag) och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar